Ditt innehåll här

Det kommer bli en dryg dag

Nu måste jag faktist börja med allt, det är så mycket kvar att göra. Mamma kommer iallafall hit med kartonger när hon slutat jobba, så kan jag packa i det sista. Jag har slängt i en tvätt i maskin, tänkte tvätta upp så mycket som möjligt för jag vet inte om vi kan ha tvättmaskin i källaren och det är hundra mil, ungefär till tvättstugan, så dit vill man ju knappast gå. Så vet inte när jag kan tvätta nästa gång. Ska putsa alla fönster idag, det var ett jävla tjat om fönsterputsningen =P
ah, en hel del att göra, ska hinna fika med Fanni imorgon också =) på onsdag kommer kusin vitamin, Jessica och sover över, det ska bli skojens, sista natten in this apartment =)
Jag läste nyss på aftonbladet.se att Green Day kommer till Globen den 11 oktober, den konserten ser jag fram emot. Jag längtar till klockan blir två så jag kan ringa och berätta det för Fredrik, han kommer bli överlycklig!

Helgen då... den var trevlig, i fredags gick jag och bejbi ner till hong kong och käkade lite och drack någon öl, det var riktigt gott, men dom slår inte china town i ludvika. I lördags tog vi en promenad till Nisses och köpte lite saker, det var ju sånt underbart väder då, sen när vi kom hem satt jag mig på balkongen och solade lite =)  på kvällen gick vi ut på gården till allt folk och tog oss nån öl/cider, men det blev lugnt för min del..
och igår blev vi bjudna på mat hos bejbs pappa, det var jättegott =)
Nu har jag inte tid att sitta här längre, ha en trevlig dag!

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test