Ditt innehåll här

Gamla bilder och fina minnen

Jag kollade nyss igenom mina bilder på lunarstorm och photobucket, åh så många minnen jag hittade. Tänkte slänga upp några av dom. Och hur har man sett ut egentligen? haha. var skoj att se alla dessa gamla fi-ula bilderna igen.


så såg mitt rum ut
en gång i tiden. Kladd!         Anna G & Jag 2006
       

AnnaA och jag i
8an, 9an? haha.
             

Mars05.
Det här var en härlig dag med bra minnen, ellerhur Johanna? Jag vann
en tävling som skulle vara en heldag med Good Charlotte, tyvärr blev det
bara en träff, men det brydde jag mig inte så mycket om just då. Underbart var det!


Jag kommer ihåg när jag
jag träffade Avril...     ...3 doors down....      och New Found Glory!
    

Och jag kommer aldrig någonsin glömma när jag och Anna var på Limp Bizkit konserten, mars04.
När vi båda fick komma upp på scenen. Fatta! Det är jag grymt mallig över än idag ;-) Inte varje dag man står och dampar på scen med Fred Durst.




Den här dagen var jag så grymt besviken och arg på Eminem, jag och Anna
som skulle på den konserten, idioten ställde in den någon dag före.
Hoppas man får chansen igen. För Eminem ska jag se så är det bara,
kan ju inte nöja mig med bara D12 heller ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

det var tider det..

2009-04-03 @ 17:07:02
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Cäärro

härligt med gamla minnen..det var skitkul att kolla på.Till och med jag kommer ihåg vissa grejer ni gjorde för det var ju på Smedenskolan(usch)-tiden. Ha en bra helg=)

2009-04-04 @ 13:21:36
URL: http://carolynn.blogg.se/
Postat av: Evelina

hehe ja, hade så många bilder, får se om jag slänger upp flera sen någon dag =)

2009-04-05 @ 09:53:39
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: fredrik den gudomlige

hej babe du maste blogga oftare nu. har precis kommit pa ett satt att kolla internet pa jobbet med varanscanner.alskar dig pussar I overflod.

2009-04-07 @ 00:02:24
Postat av: Evelina

hej gubben, okej då ska jag göra det =) får väl blogga sen när jag kommer hem från stan. hoppas du sussar gott nu, jag älskar dig!

2009-04-07 @ 10:52:42
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: Johanna

ojojoj det var tider det gumman! Men mötet med GC känns som om man inte kommer ihåg, de där minutarna var totalt blackout på nå vis..? =) tur att det finns kort!

2009-04-15 @ 23:35:20
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test