Ditt innehåll här

Heldag i Örebro

Jag åkte med kvart i åtta bussen in till stan igår morse och kom hem kvart över sju på kvällen, så det blev en heldag igår! Jag, Johanna, mamma och mormor åkte dit för att ge Ella lite paket för hon fyllt år och att shoppa en hel del på Ikea. Vi var säkert inne på ikea i fyra timmar, hur kunde det ta sån tid?! Men jag hade trevligt iallafall, jag köpte ett nytt databord, soffbord, en tvättställshylla och en vägghylla att ha i badrummet, svarta handtag till skåpluckorna i köket, bestickset, kökslampa, kaffekoppar, speglar, en lampa till tatuerandet och en hel del annat. Det gick bara på 2200 ungefär, det är billigt! =) Jag fick även min födelsedagspresent (lite tidigt men jag ville verkligen ha den), en stor matta som vi ska ha i vardagsrummet, mysmatta! Ska ta kort sen får ni se, jag skulle lätt kunna sova på den istället för i sängen, haha.
Efter Ikea så åkte vi till Varberga, hem till bror, Ella och Moa, Lina jobbade.. Det var skoj att träffa dom igen, det blir ju för sällan tyvärr.. =/ men det blir så när man bor långt ifrån varandra. Vi lekte med my little pony grejerna Ella fick av mig Johanna och Fredrik, hehe det tyckte hon var en bra present =)
Sen när det var dags att fara så skjutsade mamma hem mig ända till Smb, tack! Jag var helt slut när jag kom hem.. att man kan bli så slut av att shoppa? Det blev en tidig kväll!

     


Nu är jag fortfarande trött, känner mig väldigt seg, huvudvärk, tandvärk och ont i halsen, skoj! Jag som skulle fortsätta med fönsterputsningen idag men det har jag verkligen ingen ork med, hoppas jag känner mig bättre imorgon. Ringde till bärkehus i morse och fick tid för besiktning nästa onsdag kl 8.00 (!) hoppas det kommer gå bra.
Nu ska jag svara på Lorree's långa mejl! tjohej..
föresten så har det snöat i gränges idag, fyfan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med nytt :)

Ska bli så roligt att ni kommer närmare oss nu, så man kan träffas och göra mer saker ihop :)



Tänkte kanske hälsa på i helgen eller under nästa vecka? Hur der det ur för dig? Kanske man kan komma på onsdag nästa vecka och träffa dig och kanske sova över en natt? :)

2009-04-21 @ 16:49:23
Postat av: Jessica

2009-04-21 @ 16:50:01
Postat av: eve

Ja det ska bli riktigt skoj kusin =) vi blir ju nästan grannar!

I helgen kommer vi ha en hel del att göra så jag tror vi inte kan då, vi flyttar på torsdag nästa vecka vettu =)

du får komma på onsdagen om du vill men då kommer allt vara ihop plockat och ipackat, du får göra som du vill =) hih.

<3

2009-04-21 @ 17:06:00
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: Carro

trött blir man av shopping ja..gympass ;P

2009-04-21 @ 21:24:56
URL: http://carolynn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag har en designutlottning i min blogg, kolla in och anmäl dig ! det är helt gratis ! :) www.ryds.blogg.se

2009-04-21 @ 21:36:09

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test