Ditt innehåll här

Två veckor kvar!

Fy på mig vad kass jag är på att skriva här i bloggen, men det har inte hänt något speciellt. Under påsk var jag hemma själv, lör-sön så jag bjöd pappa, karina och min syster på påskmat, vilket var jättetrevligt! Fredrik var i Jönköping med Jimmy på bilmässa och när han kom hem på söndagen fick jag en jättefin t-shirt, miami ink, bild finns på min bilddagbok, orkar inte lägga upp några bilder här just nu så kika där om ni vill =)
Idag är det exakt två veckor kvar tills vi flyttar, det känns jättebra. Igår började jag städa ur lite skåp och packade två stora svarta sopsäckar med kläder, trodde inte jag hade så mycket, det är väldigt mycket som jag inte använder men jag är ju en sån där person som inte kan kasta grejer, vilket är drygt i sådana här tillfällen, för vi har massa kartonger hos pappa nu och jag har ingen aning om hur vi ska få plats med allt. Det är nog bäst att Fredrik får kolla igenom dom sen så kanske det blir lite mer grejer som ska till tippen =) Adressändring är fixat så nu är det bara besiktning kvar, jag ska ringa dit på tisdag nästa vecka tänkte jag. Wei, så snart är det dags! Jag har mycket att göra dom här två veckorna och det är bra, ska tvätta upp allt och putsa fönter, göra rent överallt osv.
Jag undrar hur katterna kommer reagera på flytten men det kommer nog gå bra, dom ska ju äntligen bli utekatter! Tycker egentligen inte om att folk ska ha innekatter och jag har aldrig velat haft det, men jag blev ju allt för kär när jag besökte katthemmet en dag =) dom är ju bara för härliga!
Dom kommer nog tycka det ska bli skoj att vara ute, fånga massa snusk djur och släpa in =)

Nu sitter jag och väntar på att kitchen nightmares ska börja, tycker det är ett ganska kul program, haha.. och snart börjar Hell's kitchen också, yay. Ska väl ta och busa lite med Milton nu så kanske jag får sova lite i natt..

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test