Ditt innehåll här

MåndagIgen

Jaha då var helgen över ännu en gång. Jag har haft en riktigt trevlig helg iallafall vilket är toppen! Det var jättekul i fredags, åt och drack gott! Fast man kanske fick i sig lite för mycket av det goda haha. I lördags tog jag och Fredrik det bara lugnt när vi kom hem, mådde väl inte så jättebra efter fredagens gallej, men piggnade väl till lite mot kvällningen... :)
söndagen blev också väldigt lugn. Skönt det!

Jag var nyss ner till ica och konsum och satt upp lapp om lägenheten, hoppas någon nappar. ska väl snart ta och packa några kartonger till, har redan börjat.. pappa har tagit med sig 8 st hem tror jag, bra att han tar med sig varje gång han kommer så slipper dom stå här och ta upp massa plats :)




     

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vill ingen vara med på bild :P

2009-03-09 @ 13:49:37
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Evelina

i know, vilka tråkmånsar D

2009-03-09 @ 17:14:54
Postat av: Pullan

Jäklar de va inte dåligt va kartonger redan :D men ni har ju mycket saker :P

2009-03-09 @ 22:57:13
Postat av: carolynn

hoppas ni blir av med lgh så fort som möjligt,hemskt att vänta när man bara vill få det bortgjort

2009-03-09 @ 23:19:46
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test