Ditt innehåll här

Millebus

Nu är vi hemma från vetrinären, stackars lilla Milton har blivit kastrerad. Men det gick bra iallafall och han sover nu, ser så läskigt ut för ögonen är ju typ öppna. Jag har en ganska smart katt faktist, för när vi satt i väntrummet så fick han loss hela gallret på buren så det ramlade av, han försökte väl smita och kolla in dom andra katterna tror jag allt :-)
Det var en äldre tjej före mig och hennes katt var dom  tvungna att avlida, usch vad jag tyckte synd om henne, hon grät och gav mig en stor kram.. jag blev helt tårögd, hon hade haft den katten i 11 år och så helt plötsligt är hon borta. Torkel hittade en tumör i magen på stackarn =/ men men det är väl så det kan gå ibland.
Nu ska jag väl ta och njuta av dagen, lugn och ro.. det får man inte ofta här när Milton är vaken :-)

Kommentarer
Postat av: carro

usch va sorgligt ;( men visst är dom söta när dom är groggy, missorna=)

2009-03-19 @ 21:42:19
URL: http://carolynn.blogg.se/
Postat av: Evelina

hehe ja verkligen.. vinglar lite hit och dit =)

2009-03-19 @ 22:36:04

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test