Ditt innehåll här

Önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här...




Nu var det några dagar sen som jag skrev.. har inte några händelserika dagar direkt. Finns inget att skriva om.. jag tycker det är så grymt tråkigt att vara själv, vill att älskling ska komma hem. Men idag åkte jag iallafall till Grängesberg för att träffa han en stund :-) Var först till gammelmormor och fikade sen gick jag och mötte baby.. åt på stationskiosken sen gick vi till lägenheten för att ta kort på utsidan, efter det en promenix till pappa, där även Fredrik bor nu och två månader framåt (buhuuu!) Hann inte träffas speciellt länge för det går ju inga jävla bussar i dom här skitbyarna! Men jag är glad att det blev någon timme iallafall <3 kände nu när jag kom hem att det inte var bra att jag åkte dit, usch nu känner jag mig helt deppig.. fan jag vill flytta nu, känns så otroligt onödigt att jag ska bo själv här i en by jag egentligen aldrig ville flytta till och så bor fredrik hos min pappa. pallar nog inte att bo så här i två månader till.. ingen som kan skänka oss lite pengar så vi har råd med dubbla hyror? pretty please? eller ta över denna lägenhet?  :) ahh vi får väl lov att överleva så här nu, allt kommer bli värt det till slut :)

     

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni satt ut lappar och sånt? Det är så jag alltid blir av med mina lägenheter :P Du kan inte ta med dig katterna och flytta till din pappa så länge då? :P

puss

2009-03-04 @ 22:21:22
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nej det har vi inte, men smart idé :) har jag inte tänkt på.. för det är ju bara att hänvisa till Bärkehus. hon tyckte vi inte skulle lägga upp den på blocket iaf, men affär sa hon inget om =)nej jag kan ju inte det för dom har ju två själv, suck. hehe.. och felix är inte att leka med :D

2009-03-04 @ 22:24:18
Postat av: Anna

haha blir han såå sur eller? :P

2009-03-04 @ 23:08:12
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Evelina

aa det blir han, han är jämt elak :P

2009-03-04 @ 23:11:54
Postat av: cärro

förstår att det är sjukt jobbigt :/ hoppas tiden går fort

2009-03-07 @ 12:14:37
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test