Ditt innehåll här

20e.

Jag är trött på allt regn nu!
Det har ju regnat hela veckan, suck. Men hellre det än snö. Tror jag..

Snart ska jag iallafall åka in en snabbvända till stan och köpa lite mer
papper till julkorten, nu är det så här att mamma tog med sig åtta kort som jag gjort, till jobbet och dom tog slut på 4 min! Så nu ville dom ha mer för dom tyckte korten var så fina :) det värmer. Så 120 kr fick jag totalt, säljer dom för 15 kr/st, vilket inte är mycket med tanke på allt jobb jag lägger ner. Men skit samma, i love it!
Tänkte göra tio till får se om dom går åt.

Annars då?
Inte mycket. Jag är kattvakt åt Anna's Gary, så jag har nyss varit dit och gett han lite mat :) sötmmisse det där.
NJae, nu lär jag göra mig klar sen bär det av till bussen.

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test