Ditt innehåll här

Jag gillar inte rubriker

Nu har jag gjort klart dom sista julkorten. Vad ska jag nu sysselsätta mig med? Det känns skönt att vara klar för jag har ändå börjat få idétorka . Jag kommer nog på någat annat snart, grattiskort kanske :-) fast först av allt ska jag julpyssla! Jag börjar få tillbaka julkänslan nu.. det är så härligt.

Svarade nyss på Marinas brev, det tog ett tag.. så snart hamnar det och ett julkort (självklart) i hennes postlåda i Japan. Jag har också gjort klart ett julkort/brev till Lorree i Californien :-) skönt att ha det avklarat. Annars idag så har jag tvättat och tvättat så nu är det gjort! Tänkte ju att jag skulle gå till gammelmormor en sväng idag men det har ju regnat hela dagen så det sket sig. Får hoppas på bättre väder imorgon! Vette tusan vad som händer i veckan.. vet bara att vi ska fira Jessica på lördag och så blir det utgång, om jag har råd vill säga.

HEJsvjes.


Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test