Ditt innehåll här

Kalas!

Jag har varit trött hela dagen, vaknade med älskling kvart i fem och då kunde jag inte somna om så jag kollade klart på en film. Efter det vilade jag lite sen somnade jag en timme eller så. Jag var sjukt trött när jag vaknade, men jag tänkte allt att nu jäävlar.. och började städa, höhö. Jag har dammat, dammsugit och torkat golven, duktigt duktigt. Brukar städa en gång varannan vecka typ :P
När städningen var klar fortsatte jag att vara duktig och cyklade till konsum och köpte lite bröd. Sen var det dags för kalas! Rasmus 1 år. (fyller på måndag), det var riktigt trevligt men jag var bra slut när jag skulle cykla hem :-) hehe.

 
 


Kommentarer
Postat av: Anna

hahah gary ser helt drogad ut :)



men ett roligt kalas var det =)

2009-11-12 @ 22:40:14
Postat av: eve

i know :D

ja det var jätte trevligt =)

2009-11-13 @ 09:35:48
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test