Ditt innehåll här

Söndag

Min helg har varit mycket bra :) eller ja, hela veckan var bra, jag har haft saker att göra varje dag så det har gått väldigt fort.

I fredags var jag hem till mamma
och hälsade på och fick jättegod mat!


Senare, när jag kom hem tatuerade jag Anna, skuggade och fyllde i med färg,
det enda som saknas nu är texten i banderollen :) mycket nöjd med resultatet.



På kvällen kom Anna (igen), Jessica, Johanna och pappa, jag lagade tacogratäng och så drack vi några öl/groggar och efter Idol blev det ölspelet för mig, Anna och syster. Hehe, mycket mycket trevligt.
"HALLÅÅÅÅÅÅ" "har du en bullfitta på magen?" och massa mer tok :D

      

Och idag, söndag så har jag tatuerat kusinen Jessica och det gick jättebra! Vi blev riktigt nöjda båda två och hon blev väldigt glad över 18 årspresenten (hon fyller den 25e så det passade ju perfekt med en första tatuering:))


Kommentarer
Postat av: Anna

amen jävlar hur jag ser ut :P



å snyggt det blev på jessica :D

2009-11-15 @ 23:18:48
Postat av: eve

ser ju braaaa ut, höhö.



tack =)

2009-11-16 @ 10:32:56
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test