Ditt innehåll här

yee.

Då var helgen över ännu en gång. Festen igår var super rolig så idag har jag inte varit speciellt pigg, men det är så det ska vara :) god mat, god öl och goda människor.
Kanske slänger upp några bilder imorgon.
På tal om morgondagen så ska jag träffa Anna och Rasmus, tänkte gå upp en sväng och busa lite :) och på tisdag ska vi åka in till stan. Jag har bara roliga saker planerade den här veckan vilket känns underbart.

Nu blev jag kallsvettig och illamående, bäst jag lägger mig på soffan, hehe, tror det börjar en film nu klockan tio, "Ett päron till farsa" tror jag det var, Las Vegas filmen.

Hoppas ni haft en trevlig helg!
Godnatt.

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test