Ditt innehåll här

ge mig lördag

åh vad jag längtar till lördag, den här veckan kommer gå fort för jag har saker att göra varje dag, vilket är toppen! just nu håller jag på och hör med folk, vilka som kommer och inte.. och dom flesta är på :) och det gör mig såå glad! men det är fortfarande många på kanske, vi vill verkligen ha svar nu så skynda er lite ;) några som tryckt ja, kommer inte vilket jag stör mig på. Är man inte säker ska man inte acceptera inbjudan. men det är som det är.. ska bli kul att träffa (nästan) alla smebackare också, var längesen!
åh, jag måste ta mig in till stan och fixa presentkort och sprayfärg. och lite annat från dollar. ah det ordnar sig!

Helgen som var då, den var lugn och skön. Hade fredagsmys med älskling, idol och massa gotte, i lördags mös jag och jessica med två filmer och ännu mer gotte <3 det var riktigt trevligt!

ne, nu ska jag baka kärleksmums till älsklings kalas :)

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test