Ditt innehåll här

My weekend.



Helgen var superbra, jag har haft en riktigt trevlig helg!
I fredags åkte jag, pappa och syster till Borlänge.. det blev några timmar på Kupolen. Jag köpte ett linne på hm, schampoo och en ögonbrynspenna, inte så mycket men det fick räcka den här gången :-) på kvällen cyklade jag hem till mamma, vi, syster och Fredrik åt fajitas, det är så otroligt gott med qournbitar, pröva det! Tog oss några öl och hade det skoj. I lördags åkte jag, Fredrik och mamma till Kupolen (igen!) men bara en snabbvända denna gång, jag fick mig ett par vinterskor av mamsen, behövligt, jag tror jag inte haft ett par riktiga vinterskor på.. 6-7 år. Har bara vandrat omkring i converse :-) efter snabbvändan åkte vi till något ställe och åt, underbart gott var det! Sen blev det storhandling på Citygross i Falun.. och på kvällen blev det massa mys, som fortsatte under hela söndagen, Jessica kom och det var toppen! :-)


på väg till citygross




maten, Mmmmmmm...


Kommentarer
Postat av: Anna

hahah fick fredrik sitta bak, så roligt det såg ut :P

2009-10-26 @ 20:17:43
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test