Ditt innehåll här

PUNKFESTen








Fyfan vad kul jag hade! Det blev verkligen en lyckad fest. Bandet var skitbra och trevliga, jag fick mig många skratt. Alla som kom verkade ha skitkul och just nu är jag bara så glad. Synd att Anna blev så trött och åkte hem vid ett-tiden, hon missade en hel del, men det är som det är :) jag var hemma vid halv fem tror jag. Det var också synd att inte Jimmy, Kalven och några inte hade skjuts hit.. hade varit kul att träffa dom.

Det dryga var ju dagen efter när man var tvungen att gå ner och städa undan skiten. Fredrik sov ju kvar i lokalen med några av bandet så han hade städat mycket innan vi kom ner, duktig pojke :) Men nu är allt över och man har inget att se fram emot, hmm. tråkigt, men någonting borde väl dyka upp snart hoppas jag! Är sugen att åka iväg på en kryssning med massa trevligt folk.

Det finns skitmycket bilder på min bilddagbok för er som är sugna att kika, ni måste dock fråga mig efter lösenordet. Har gjort så nu..





 

(man kanske ska bli punkare på heltid, haha.. för så roligt jag hade då har jag inte haft på länge)


Kommentarer
Postat av: Linis

Det finns ju en fest ni skulle kunna komma på om ni vill? ler



Halloween festen jag tala om...

2009-10-14 @ 17:31:23
URL: http://www.metrobloggen.se/angelzoom

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test