Ditt innehåll här

torsdag.. fredag.. LÖRDAG!

Den här veckan har gått fort, som jag förstod att den skulle göra. Imorgon ska vi hämta nyckeln till lokalen, vilket vi väntat på i ca tre veckor :) nästan allt är fixat till festen.. tror jag. Presentkort glömde jag dock köpa igår när vi var in till stan, det får anus fixa när hon ska in, höhö. Jag tror verkligen och hoppas, att det kommer bli en grymt lyckad fest. Mycket blandat folk, band, ah.. massa mer.
Tyvärr så har ju många backat ur nu i veckan men vi har fått in några andra istället. Jag hoppas lite gamla goda vänner dyker upp också. Men alla är ju så jävla sega med besked.
Vi skulle behöva några fler brudar så vill du komma är det bara att höra av dig.

Mina kängor kom i tisdags vilket var toppen, synd bara att dom var så jävla mycket förstora men det är som det är, jag får se ut som en clown :) tänker använda dom annars iallafall. Åh, jag vill ha lördag nu. NU. Jag längtar.. men snart är det dags! Lördagen kommer bli sjukt stressig, först kalas, sen möta upp bandet, äta med dom, sen lär jag hem och duscha och fixa mig.. ah det blir värt all stress.

Nu ska jag nog lägga mig på soffan och gotta i mig lite cream cheese chips (världens godaste chips). Har knappt ätit något idag så det kan jag allt få göra. PUSS.


Kommentarer
Postat av: C

åh vad jag önskar att jag kunde va med! hoppas det blir så jäkla kul iaf:D

2009-10-09 @ 16:28:38
URL: http://carolynn.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test