Ditt innehåll här

10 april 2010

God morgon!

Gårdagen spenderades som sagt med kusin. Ett tag hade vi grymt tråkigt så vi tog bilen och åkte runt lite, haha.. vi hade jätteroligt på väg till Björkås, speciellt är vi åkte i alla gupp! Vi åkte och tutade på alla vi känner där.. vi har inget liv ibland, I know ;) sen blev det ett besök hos far min innan vi åkte hem till mig igen. Fredrik kom hem vid halv sju, åt, ringde Leif.. och kikade på Talang, Solsidan och Austin Powers. Det var min gårdag det.

Idag ska vi åka in till stan, vi ska äta på china med trevligt folk :) det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mohahaha! Jag älskar guppen, vi måste ta den vändan snart igen.



Mm ser fram emot china maten, längtar! Börjar äntligen bli lite hungrig igen :)



<3

2010-04-10 @ 12:42:46

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test