Ditt innehåll här

16 april 2010

Jag sitter i köket och Milton ligger på köksbordet och håller mig sällskap :) han är så söt. När jag vaknade i morse var det vitt på backen och det är fortfarande lite kvar men förhoppningsvis smälter det bort av solen under dagen. Nu får det räcka med snö!
Lägenheten har blivit uppsagd likaså hyresgästföreningen, huset är borttaget på hemnet.. nu börjar det kännas bra :) jag vill till huset och kolla igen, börja planera.. jag är en riktig planerare jag. Pappas inflyttningspresent till oss blir att han ska slå igen en dörr från köket och vardagsrummet och göra ett "fönster" där istället, så det typ blir som en... bardisk? nej, jag vet inte vad det heter och jag kan inte förklara för er eftersom ni inte vet hur det ser ut i huset :) men jag tror det kommer bli toppen, jag hoppas bara att det går och göra så.. det är därför jag vill dit igen och kika så jag vet att det funkar så man kan möblera som vi vill i vardagsrummet.
Tur att man har sån händig far :D hehe. Nu ska jag ta och pyssla lite jag hann inte göra det igår och föresten så tog inte Anna några egobilder utan det var jag som jävlades :D

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test