Ditt innehåll här

18 april 2010

Söndag idag.. min helg har varit jättebra. Tatuerade ju i fredags och igår åkte vi med pappa och Karina till Smedjebacken och Nisses för att kolla på en soffa och så åt vi god mat på lingården. När vi kom hem tatuerade jag Johnny och Mickis, husvagnar.. det är en minnestatuering, lägger in bild här sen :) på kvällen begav vi oss till farsgubben, Fredrik hjälpte han att vaxa Camaron.. Erik, Thomas och Carina kom också dit, trevligt trevligt. Vi var i garaget ett bra tag innan vi gick vidare till Skjutarevägen för lite dans och smink hahaha. Efter nån timme gick jag, Fredrik och Erik hem till oss och avslutade kvällen med en tatuering :)
Skitkul kväll!

 

Mina söta transor :D


Fredrika och EmoErik



Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test