Ditt innehåll här

23 april 2010

Solen skiner och jag är på toppenhumör! Idag ska jag och älskling äta lunch på Sussi's, det är fläskotlett, bea och ugnsbakad potatis.. sjukt gott :) Sen efter det ska jag åka med pappa och syster till Borlänge en sväng, tror den här dagen kommer bli riktigt trevlig! Ikväll kommer Karina hit och ska låna datorn.. och så blir det väl någon pilsnerbutt. Sen vettefan vad som händer och fötter, karln ska på Spendrupsfest, om han går till Stopet efter det ska jag nog tvinga med mig Johanna dit också :) Vi får se!

Den där lägenhetsfilmen kommer nog upp idag också!

Kommentarer
Postat av: zita

härligt :)

2010-04-23 @ 22:06:32
URL: http://zoul.webblogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test