Ditt innehåll här

30 april 2010

Heeeej!
Idag är jag på bra humör och jag är pigg! Fast jag inte sovit så mycket i natt. Vaknade vid halv tre av något.. dödsläte, något eller några djur som gjorde något. Lät som någon dödade ett stackars djur iallafall. Stina morrade och pojkarna satt i vardagsrumsfönstret. Sen lekte Milton vakthund, han satt utanför vår sovrumsdörr ett bra tag innan han la sig där. Mitt hjärta ♥ Vi såg ingenting men usch.. glömmer inte hur det lät.

Igår var jag trött hela dagen lång.. inte alls på blogghumör men idag är jag som sagt pigg och taggad som fan inför kvällen! Vi ska ju på inflyttningsfest hos Erik och Desiré, tror och hoppas det kommer bli sjukt roligt. Jag, Fredrik och Jessica åker nog ner vid femtiden, ska kanske hinna tatuera pappa före :)
Jaja nu lär jag fixa allt som ska göras, dvs inte mycket idag :D haha.. men ska färga håret, göra hamburgare, lägga kött i marinad.. åh så ansträngande. Me like.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch då :/ Jag vaknade 2 inatt av att grannarna höll på och han gapa och skrek som fan på henne och det lät som han höll på å slå ihjäl na.. fyfan.. jävla mupp grannar..

2010-04-30 @ 12:19:10
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test