Ditt innehåll här

Dagen

Har precis klivut ur duschen.. sitter här i min supersöta kimono och väntar att klockan ska bli åtta. Då ska jag kika på Antikrundan, haha men det är ju från Grängesberg igen och jag och Rasmus kanske är med :) sen blir det Bella & Tyra show.. gillar faktiskt den showen.

I morse cyklade jag ner och hälsade på gammelmormor, Johanna och mormor var också där.. fikade, pratade  och visade bilder på huset. Mycket trevligt.. senare idag tatuerade jag klart grannen, den ser lite kladdig ut på bilden men det är bara för massa svart färg fastnade i alla andra färger.. får ta en bättre bild sen när den är läkt och fin :) Hon blev iallafall supernöjd och även jag är nöjd med den. Jag har inte gjort så mycket mer idag.. nu ska jag göra mig en toast och inta vardagsrummet!


Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test