Ditt innehåll här

Hello världen!

Vaknade med en mild huvudvärk vid halv nio tiden.. thank god för treo!
Förstår inte varför jag inte kan sova längre dagen efter kvällen före (:)) Jag hade iallafall en riktigt trevlig kväll igår, irritationen försvann ganska snabbt.
Det var fullt på Stopet och massa kö men det gick rätt fort att komma in ändå, billigt inträde och två för en pris av Micke i baren, helt underbart. Mycket trevligt och blandat folk var det men inte var det Partyambulansen som stod för underhållningen? En trubadur var det som jag såg iallafall, gör inte mig någonting :) lite dans blev det med!
Åh nu skulle det sitta fint med en adriapizza ♥

      

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test