Ditt innehåll här

Hus

Vi var och kollade på ett hus idag. Det var det som jag skulle berätta.
Det blir troligvis så att vi kommer köpa det! Beror på hur mycket dom kan gå ner i pris och vad banken säger, vi ska ringa och boka möte med banken imorgon.

Det är pappas kompis hus, Desirés föräldrar.. och guu så mysigt det var! Jag älskar verkligen planlösningen.. och det är inte speciellt mycket att fixa heller, bara tapeter och sånt i början. Det är stor gård också vilket jag vill ha. Det enda negativa är att det ligger på Björkås.. men jag kommer nog att trivas, vännerna får väl se till att jag trivs, haha. Vi får se.. berättar så fort jag vet hur vi gör! :)


Kommentarer
Postat av: E P D A

Det blir ju perfekt! Som jag sa till Klasse (bögarnas riddare i skinande rustning) så börjar festen hos Dahlin, sedan mellanlandar vi hos er och efterfest hos oss =)

Sen dagen efter börjar vi bara om igen. :D



Dessutom så hittar jag ju alltid dit om jag nu skulle glömma bort vart jag numer bor..

2010-04-05 @ 23:41:53
Postat av: evelina

Haha gillar hans nya smeknamn! Ja han berättade om rundan och jag tycker den låter väldigt bra! Det blir kul det.



Jo men precis :D hoppas bara på det bästa nu för jag vill verkligen flytta till huset :)

2010-04-06 @ 09:50:01
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Svar från min blogg.



Ja de gjorde du säkert, jag kikade men såg ingen i fönstret :P

2010-04-06 @ 14:16:03
Postat av: CArro

Det är bäst att läsa blogg innan face tror jag;PVAd mysigt!!Hoppas ni får det..blir lite avis, vill också ha hus!!

2010-04-07 @ 21:06:25

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test