Ditt innehåll här

Nighty Night




Jag har haft fullt upp denna dag också, gillart. Jag har tatuerat Jennie och Ann today.. Gjorde dock inte klart Ann's utan ska göra det imorgon då kommer det även upp en bild.
Jag fick besök av Anna, Rasmus och Jessica också vilket var supertrevligt ♥ Rasmus är verkligne världens sötaste unge :D jag är en stolt gudmor :) Sen när folket gått hem gick jag upp till kiosken och köpte mig en strips och gick jag ner till pappa och hälsade på en sväng :)





Nu ligger jag i soffan och myser med Milton.. blir nog en rätt tidig kväll.
Nighty Night!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag kan inte förstå hur en unge kan vara så sjukt söt, man kan ju inte sluta titta på honom :) Du ska vara en stolt gudmor du! :P



<3

2010-04-08 @ 13:39:08
Postat av: Anna

hihi va söta ni är :D



<3

2010-04-08 @ 17:07:29
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test