Ditt innehåll här

torsdagkväll

Har inte orkat blogga så mycket.. känns som jag haft en hel del att göra och har det även nästa vecka, massa tatueringar ska göras, jag lovar och lovar men glömmer bort att nålarna snart är slut, finns bara nio sjuor kvar :P Jag ska ta bort tandsten på mammas katter, måste hälsa på gammelmormor, ska träffa linda, fanni ska komma, jag ska måla hos kusin, fixa ny bloggdesign.. ah det ordnar sig nog, får skjuta upp lite om det blir för mycket :)
Det är massa tankar som gått runt i mitt huvud i några dagar nu, men tar inte upp det här och nu.. på söndag eller måndag skriver jag vad det handlar om, men jag tror jag bestämt mig iallafall :)

På söndag är det ju Stopet igen.. jag hoppas verkligen det kommer bli kul fast vi blir så några här innan.. men det tror jag :) Fredrik han ligger och sover nu medans jag sitter här, jag somnade runt 3 igår och har haft svårt att somna hela veckan.. hoppas det blir ändring på det för det är inte alls kul att ligga och vrida och vända på sig flera timmar.
Påskhelg har det ju hunnit bli också! Inget jag firar direkt, jag ska sitta själv hemma för Fredrik ska till Smedjebacken på partaj så det får nog bli bacon och makaroner för min del, hahaha. Jag måste komma ihåg att köpa lite godis ifall det kommer några söta påskkärringar :)


vilket negativt inlägg det blev.


Kommentarer
Postat av: Anna

meeeeeeeeeeeeeen vad är det för nånting?? du måste säga vad det är när du ser det här! :)

2010-04-02 @ 09:19:40
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test