Ditt innehåll här

21 Juni 2010


Jag kan börja med att säga:

♦ GRATTIS MORMOR!
♦ GRATTIS KARINA!
♦ GRATTIS MILTON!

många som fyller år idag! :) och på lördag är det min tur. då blir det varken kalas eller fest :P

Måndag igen.. och helgen har varit fin! Fast jag mådde illa hela lördagen. Igår morse kom Erik och Betty hit, vi bjöd på frukost och så kollade vi på film, sen när Desiré slutade vid två tog vi en sväng till Borlänge. Det blev Lager 70 och en kort stund på Kupolen. Just ja, vi åt ju underbart god mat på stan där också, namnam. När vi kom till byn igen blev det film här hemma hos oss. Mycket trevligt! :)


Bettybus



damp i borlänge :D


Idag har jag varit med mamma och Johanna i stan nåhgra timmar.. letade presenter och mor bjöd oss på mat! :) Snart ska jag hem till mormor och efter det hem till pappa och Karina. Förhoppningsvis hinner jag tatuera Jessica också :)

Carina ringde mig idag....... JAG HAR FÅTT JOBB! Härligt! Jag börjar på Spendrups på måndag, eftermiddag och det bästa av allt är att jag ska få jobba med kusin! ♥ Eve är en glad tjej idag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Naw, va go du är. De kommer bli så trevligt de hära :) <3

2010-06-21 @ 15:51:29
Postat av: Anna

Mitt i flytten med :P

2010-06-21 @ 16:23:46
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va kul! Grattis till Jobbet!!!!!

2010-06-21 @ 21:24:54
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test