Ditt innehåll här

12 mars

Jag är frisk! Eller ja, om man jämför hur jag har varit så är jag det.
Jag kan andas bra och det rinner inte längre ur ögonen, vad skönt det är!

Igår var jag sjukt godissugen hela dagen och försökte ragga skjuts till MM där lösgodiset bara kostar 3.90 nu och vet ni? Min underbara kusin Jessica skjutsade in mig ♥ Nu har jag godis i massor! När vi kom hem försökte vi kolla på en film men den verkade verkligen helt sjuk så vi kollade på tv istället, lika trevligt det! Kollade på Sveriges värsta bilförare (heter det så?) och fick syn på en som jag träffade för flera flera år sedan, Johanna. Det var lite kul :) Efter det gick kusin hem och jag fortsatte tv tittandet, vad skönt det var med lite sällskap. Har knappt sett en människa under veckan.

Helgen kommer bli lugn. Jag kanske ska tatuera pappa idag.. får se hur det blir, nästa vecka har jag många att tatuera eftersom jag blev sjuk och var tvungen att skuta upp alla. Men det ska nog gå bra :)

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test