Ditt innehåll här

3 Mars

Det känns riktigt bra att vara inne i mars.. snart kommer våren förhoppningsvis, sen sommar ♥
Synd bara att det ska blåsa som det gör.

Jessica var nyss här en sväng så vi tog snygga kort men lägger bara upp en haha.
Så fina vi är :-)



Annars hittills idag har det inte hänt så mycket, kunde inte somna om efter att Fredriks
klocka ringde kl 5, så har varit vaken sen dess, ganska skönt faktiskt. Ska ta reda på lite tvätt nu..
Åhh, Jag längtar till helgen, jag tror den blir lika rolig som förra!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja men den bilden var ju jätte snygg på mig, ser ut som en 3 åring som inte kan ha mössa på sig haha. Och tyvärr tror jag inte att denna helg kommer att bli lika rolig eftersom att jag inte finns med i bilden denna gång haha :D skoja!

2010-03-03 @ 13:02:28
Postat av: evelina

nejdå :D

HAHA ja du har nog rätt! kanske kommer vara lite tråkigt att du inte är med men jag får försöka överleva :D

2010-03-03 @ 14:18:52
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja du får väl de, men jag önskar dig iaf ett försök till en lika trevlig kväll :P hehe! <3

2010-03-03 @ 16:33:08

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test