Ditt innehåll här

30 mars

Vettefan vad det var med mig igår, var sjukt trött hela dagen.. i morse med. Nu med egentligen..
jag kan väl fortfarande inte vara sliten efter lördagen? Nejnej.
Sitter och dricker en kopp te i min ensamhet och väntar att Pullan ska komma, men har ingen aning när hon slutar? Jag ska göra klart hennes rosetter nämligen :) Kika in senare för resultat!

Undrar sa flundran om jag ska ta och måla skylten till Erik nu.. eller kanske rita upp tatueringen jag lovade han i lördags. Man lovar mycket på fyllan för att få ett pisskort, haha. Men jag tycker ju att det är roligt att pyssla och greja så det gör ingenting alls :D


muppevert är i farten igen


Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test