Ditt innehåll här

5 mars

Fredag idag och jättefint väder. Humöret är på topp!
Vad glad och pigg man kan bli av solen :-)

Jag har nyss gjort plättar, i massor.. tänkte vi skulle äta det idag för sen ikväll ska jag laga min supergoda tacogratäng! Så blir lite lätt på dagen.. lätt som en plätt. Vad rolig jag är.
Svärmor kommer idag också, hon ska sova här till imorgon för hon ska bubbla ikväll, (är lite avundsjuk får jag erkänna :-)) Det blir trevligt det! Så åker jag med henne till stan imorgon för jag ska hem till Tove :-)

Nu ska jag ta ner tvätten sen duscha, jag stinker "plätt-os".

Kommentarer
Postat av: Tessan

ja jag har kommit fram till att det nog kommer bli kanoners, bara jag hittar ett motiv jag fastnar för =)

2010-03-05 @ 16:01:08
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test