Ditt innehåll här

9 mars

Pjuuuuu... buu.. jag har blivit förkyld!
Inte bra inte bra och inte kul heller för den delen :P
Men hoppas den försvinner väldigt fort för jag har massa tatueringar att göra den här veckan och nästa. Och så är det lite annat som ska göras.
Aaa, folket får väl vänta i värsta fall :) Jag tänker då gå ut en sväng för solen skiner även idag! Jag och Johanna ska gå ner till gammelmormor, det var ett tag sen jag var där nu och så ska jag köpa handskar så jag kan tatuera överhuvudtaget :)

Jag och Fredrik kollade på en film i morse, Ophan tror jag den hette.. det var faktiskt bra men väldigt obehaglig. När jag kommer hem ska jag nog slänga mig på soffan och kolla på New Moon. Får se om den är nå bra, Twilight var ju rätt bra men jag älskar den inte som de flesta andra gör. Har sett mycket bättre filmer! Aja, nog om det.. lär dammsuga nu innan vi ska gå, mitt hår och katthår all over the place.

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test