Ditt innehåll här

blöö



så känner jag mig just nu.. förkylningen har blivit värre och jag mår
 lite små illa och har världens mensvärk som vägrar försvinna.
Tror jag inte haft sån här värk på säkert tio år, ajaj ont! Jaja.. hoppas
jag piggnar till imorgon.
Jag har ritat ända sen jag kom hem från gammelmormor runt fem, håller
på och försöker få ihop Johannas tatuering, ska bygga på och ta bort lite
på en hon redan har.. blir toppen det här!

Åh vad tråkigt jag har! Bara skit på tv'n är det också.. gud vad jag klagar och tycker
synd om mig själv idag, hahaha. That's life! Hoppas ni har en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har oxå en sån jävla mensvärk så jag dör typ.. plus att jag hade bajsont överallt två dagar innan den kom.. fan den kommer ifrån helvetet den här gången..

2010-03-09 @ 22:35:44
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test