Ditt innehåll här

boooring

vilken lång dag!
har typ inte gjort ett skit.. hatar att vara sjuk. men vem gör inte det.
Jag har saknat mitt ♥ idag, det är så drygt när han jobbar eftermiddag, dagarna blir så långa.
Tv'n har stått på hela långa dagen, vad hade man gjort utan det sällskapet som idag när man inte orkar ha folk hemma? haha..

Nu finns min handscrub hemma hos Anna som jag köpte på ljuspartyt. Jag ser verkligen fram emot att använda den nu när jag har så torra händer. Hoppas jag orkar hämta den imorgon eller på fredag. Händerna blir babylena, jag lovar :)

Guuu så roliga inlägg det blir sådana här dagar, blandade om inte annat men vafan :) måste ju skriva så ni har något att läsa, jag har märkt att mina besökare börjat öka, me like! Men det blir få kommentarer, tråkmånsar.. skulle ju vara kul att veta lite vilka som läser :)

Kommentarer
Postat av: Carolynn

Jag är inne och läser iaf men det vet du ju=)

2010-03-13 @ 17:45:25

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test