Ditt innehåll här

fredagsmys

Jag har varit lite seg på att uppdatera men jag har haft lite grejer för mig och inte haft något speciellt att skriva om, men jag tänkte la ta och skriva ett kort inlägg nu :)
Gårdagen spenderade jag med Jessica, nästan hela dagen! Var helt slut i huvudet när hon gick vid elva på kvällen. Haha, nej jag skojade bara :) det var riktigt trevligt att umgås med kusin, det blev som vanligt en hel del skratt!

Nu håller jag på med maten, det blir hasselbackspotatis, kotlett, bea och sallad.. god fredagsmat! Det blir faktiskt fredagsmys ikväll, lugnt och skönt. Kors i taket.. förra helgen blev det kalajs ändå, vi gick hem till Petra :) har inte orkat lägga in bilder (förstår inte varför jag tycker det är så drygt) men ska göra det, några iallafall :)

Fredrik slutar om tjugo minuter.. han får allt svänga in på Shell och köpa lite gotte till kvällen, hehe det lär man ha en fredagkväll. Eller jag lär ha det jämt och ständigt, men jag har inte alls ätit så mycket godis den här veckan som jag brukar, äppelcidervinäger is the shit. Jag har börjat med det igen.. det hjälper ganska mycket och ner i vikt går man också.

Jag längtar till imorgon för då ska jag åka till Örebro och fira min underbara brorsdotter. Och så blir det lite shopping på stan också, det kommer bli kul :) Tur att jag skaffat laptop och mobilt bredband så man har något att göra under bilresan :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja du vet de är ju bara att säga GÅ så går jag haha! :)

2010-03-20 @ 17:02:02

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test