Ditt innehåll här

Lördag & Söndag

Nu har jag städat upp efter helgen så jag tänkte ta mig tid att skriva lite och lägga upp lite fina bilder. hehe.
Lördagen började med att jag och mamma åkte till Borlänge en sväng, det var dåligt med fina kläder men jag hittade lite iallafall. Efter Kupolen åkte vi till en ställe inte långt ifrån och åt underbart god fläskfilé! Det var en jättetrevlig liten tur :-)


fick allt av min käre mor utan den på sista bilden, det tackar jag för! :-)

Sen när jag kom hem kollade jag när Erik tatuerade Fredrik, drack öl och efter det
blev det ölspelet och 'jag har aldrig'. Det blev lite folk här hemma hos oss, ytterst trevligt!
Vi var här ett bra tag innan vi begav oss till Sussi's.. efter Sussi's blev det efterfest hos
Marie och Stefan. Jag hade en skitrolig kväll med massa trevligt folk. Måste göras om! :-)




Gårdagen blev lugn och skön, jag, Fredrik och Jessica tog en promenad ner till Adria och käkade pizza, när vi kom hem hit igen kollade vi på film, "Bröllopsfotografen" och "Luftslottet som sprängdes" och åt massa massa gotte. Vi kollade även på "Final Destination" på ztv senare på kvällen.

Tack alla för en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack själv, hoppas verkligen att de blir en lika rolig helg snart igen :) <3

2010-03-01 @ 14:33:52
Postat av: evelina

det hoppas jag med! :)

2010-03-01 @ 19:07:07
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test