Ditt innehåll här

lördagen

Var ju som sagt i Örebro igår, det var mycket mycket trevligt :) gick på stan några timmar, åt jättegod mat på en restaurang och så blev det lite shopping också, men bara lite. Jag köpte en lång t-shirt på HM för endast 50 kronor och lite ansiktsgrejer.. jag fick en t-shirt av mamma som inhandlades på Wear It tror jag det var.. Jag älskar den!



Ella blev glad för alla presenter hon fick :) Det var så kul att träffa alla igen, det var ju ett tag sen nu.
Tyvärr så träffade jag inte bror så länge för han skulle jobba, men det blir fler gånger! :)

När jag kom hem på kvällen kom Jessica ner en sväng sen åkte vi och Fredrik hem till Dahlin och spenderade
resten av kvällen där med han, Erik, Desiré och två filmer, mycket trevligt. '
Nu ska jag och älskling kolla på film sen ska jag gå ut i det här skitvädret (snöar som fan och blåser), ska hem till Nettan på ljusparty.

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test