Ditt innehåll här

rolig partykväll

Igår var jag som sagt hos Tove och anledningen till det var att vi skulle åka hem till Erika för att ha en överaskningsfest för Carro som fyllde år och som var hemma i Dalarna :-) Det vart jättelyckat och jag hade jätteroligt! Carro blev verkligen överaskad när vi alla flickor var där, hehe. Vi gömde oss i olika rum så fick hon gå runt och leta :-)
Verkligen en lyckad förfest, det var så kul att träffa alla igen, händer alldeles för sällan! Senare tog vi taxi in till stan och fortsätte kvällen på Silver, det blev massa massa dans, väldigt kul. Jag lägger in lite bilder senare när jag är hemma. Just nu sitter jag på bussen hem.. drygt, men jag mår faktist bra idag, t o m huvudvärken har försvunnit :P
Tänker på stackars Carro som, direkt efter krogen fick sätta sig i bilen och åka alla mil hem till Norrland, hoppas bilturen gick bra! Eller du kanske inte ens är framme, hehe.

Tack alla tjejor för en supertrevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var såå himla roligt<3 Jag är hemma och är dyngtrött!Hoppas du överlevde bussresan hem ;DTack för den otroligt fina tavlan,love it!

2010-03-07 @ 18:00:34

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test