Ditt innehåll här

vi ska



åka till Kalifornien. Om/när jag får jobb, då ska vi spara och åka.
Men det är ingen brådska än med sparandet då vi ska åka i oktober nästa år. Det är nämligen så att vi är bjudna på bröllop, min vän Tamara ska gifta sig. Det vore helt underbart och superkul att åka till Rialto och träffa henne och Ziggy.  Vi ska självklart till Shafter också och hälsa på Lorree och Roger, måste även se Aubrea's grav och göra massvis med annat! Ahh jag tror allt att en av mina största drömmar kommer gå i uppfyllelse nu. Det var t o m Fredrik som sa att vi kunde åka dit, jag behövde inte tjata ;-) så nu är det bara att hoppas hoppas att jag får något av alla jobb jag sökt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Thnx! :) Är riktigt nöjd över den.



Jäklar vad kul, vilken upplevelse.

2010-03-23 @ 17:15:07

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test