Ditt innehåll här

- - - - -

Nu har jag varit hemma hos Anna och busat och läst bok med Rasmus :) det var riktigt roligt!
Lite svårt var det att ta bild när ungen inte är still en sekund, hehe sötnosen ♥



Nu har jag mina funderingar på att gå upp till kiosken.. vore gott med något gott. Men nej, jag ska försöka strunta i det, det blev sjukt mycket onyttigheter under helgen så det räcker och blir över. Föresten så glömde jag berätta att jag är en sån snäll flickvän, i morse när jag väckte Fredrik hade jag gjort ordning äggröra och bacon till honom.. ååå så glad han blev :) det ni!
Ikväll är det Andra Avenyn och det måste jag kika på! Men tycker det börjar spåra ur nu..

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test