Ditt innehåll här

12 maj 2010

Goooood morgon! Sov ända till kvart över tio idag, det var längesen en vardag! Men jag har sovit så jävla dåligt i natt.. that's why. Jag ska ta och slänga i mig lite frukost snart sen ska jag ta och göra lite plättar innan jag hoppar in i duschen. Har jag tur när Fredrik kommer hem så får jag min arm lite ifylld. Har även ritat upp en koifisk som jag ska ha där.. men vill egentligen inte tatuera underarmen, tycker det gör så sjukt ont :( Senare kommer Erik och jag ska tatuera honom och han ska göra klart piston head loggan på mig :) tror pappa också skulle komma men idag är han reserv, han får någon tatuering om jag har tid! haha inte ofta han står som reserv :D
Nej, nu ska jag ta mig en kopp te och en smörgås, hörs sen!

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test