Ditt innehåll här

14 maj 2010

God morgon!
Fredag idag.. känns som måndag! Men skönt för hela den här helgen kommer bli lugn och nu jävlar ska den bli det. Känns bra! Mormor och Martin kommer hit om en stund, han ska låna nån kabel till xbox och imorgon ska jag, Fredrik och Jessica förhoppningsvis till Kupolen en sväng, ska bli trevligt! :)

Jag kollade nyss på Bella & Tyra show från igår, Kissie var ju gäst och hur dum i huvudet kan man vara? haha jag tyckte det var jätteskämmigt att kolla. Aja, så kan det vara.. nu måste jag ta och fixa lite här hemma innan dom kommer, det är rätt stökigt efter onsdagen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag skämdes jag med rakt igenom, pallade knappt att kolla. Men det är ju sorligt... rent utan riktigt synd om henne...

2010-05-14 @ 22:34:39
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test