Ditt innehåll här

17 maj 2010

Idag är det sjuttonde maj och det är Flisen's födelsedag! Lillen fyller hela 2 år idag :D



Jag och älskling var i stan tidigare idag, vi åt frukost på Subway.. trodde det skulle vara rätt äckligt men så fel jag hade. Det var riktigt gott! Jag åt en med kyckling.. Efter det.. blabla, senare tog vi en vända på stan, köpte katternas favoritgodis på djuraffären, klart Flisen ska ha massa godis på hans dag! Det blev en vända till bolaget också, köpte några cider jag tänkte dricka på lördag men nu kanske det inte blir Linde och då blir jag jätteledsen i ögat ;(
Nu ska jag ta reda på massa tvätt, dammsuga och plocka lite. Jag förstår inte hur det kan bli så stökigt på en gång.. sen kanske jag tar och går och hälsar på Anna och min gudson lite senare om folket är hemma :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis kissemiss :D aha är de linde på lördag? typiskt att jag är borta.. :(



JAAA jag är hemma :D

2010-05-17 @ 13:59:58
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test