Ditt innehåll här

19 maj 2010

Idag känner jag mig som en helt ny människa! Mår riktigt bra idag :) Jag har nyss varit nere i förrådet och försökt rensa lite, men jag vet liksom inte vart jag ska börja, det finns så mycket skit och annat! Jag har ju så jävla svårt att kasta saker, jag har bra minnen för nästan alla mina saker där nere, haha. MEN jag lär väl. Kasta alla gamla minnen och gå vidare med nya :)
Fick iallafall ihop två kartonger som ska slängas.. wow! Fortsätter imorgon innan Fredrik går till jobbet, jag lär ha hans hjälp med sofforna som står där. Och så måste han tvinga mig göra mig av med vissa saker. haha, det blir nog bra det här!
Nu ska jag damma, dammsuga och torka golven. Idag är det fart i mig! Tvättar gör jag också. Föresten så har vi fått ett par som är intresserade av vår lägenhet! Hoppas, hoppas. Jag vill flytta från västra NU!

STOR puss till alla mina underbaringar ♥

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test