Ditt innehåll här

25 maj 2010

En liten uppdatering.

Jag är så gott som frisk nu, lite hosta bara men jag står ut :) Fredrik kom hem från jobbet för ett tag sedan, nu är det hans tur att vara sjuk. Stackarn.
Lördagen spenderades ute i det härliga vädret, på kvällen gick vi hem till pappa för att grilla med Johanna, Martina och Petra. Blev några cider och lite annat och KUBB! Det gick inte så jättebra för mig, syster & Martina.. haha men kul var det!

  



Senare gick jag och Fredrik hem till Marie och Stefan, det var lite folk där! Men jag blev inte så långvarig, gick hem vid ett-halv två någongång för jag var så jävla trött. Somnade som en stock och vaknade inte när Fredrik kom hem vid fyra tiden :)

Söndag.. Ja, då kom kusin Jessica ner och vi åkte till konsum och inhandlade ingredienser till tacogratäng! Det är för jävla gott :) och så hyrde vi en film, "Äntligen midsommar".. den var väl helt okej, men jag vill nog inte se den igen. Efter filmen fick vi tråkigt så vi tog bilen och åkte runt en sväng.


(hahahahahaha)

Igår var det måndag och då gjorde jag en hel del! Jag tvättade upp täcken, kuddar, annan tvätt. Packade fem kartonger, nu har man iallafall börjat packa och sortera lite smått, vi har så jävla mycket så det är lika bra att börja i tid! Pappa kom förbi en sväng och hälsade på innan jag, Fredrik, kusin, Erik och Desiré åkte in till stan för att äta glass. Och Subway. Det fick bli Mc Donald's glass för allt var stängt, haha men det funkade det med :)

OCH sen. Badade Erik och Fredrik.. skulle jag aldrig ha gjort, fyfan vad kallt, haha :) (kanske därför jag har en sjuk karl hemma nu?:)





Efter badet hyrde vi film och åkte med hem till Erik och Desiré, ännu en rätt 'dålig' film, "Närkontakt" tror jag den hette. Jag som ville bli lite rädd, den var mest bara seg. Men jag ser fram emot tältningen, då blir jag nog rädd! ;) Vi kom hem rätt sent och försökte få in kattfan Flisen vilket tog ett bra jävla tag, jag somnade kanske vid ett och kunde inte somna om efter Fredrik gick upp klockan fem. Så nu är jag bra jävla trött. Tatuerade i morse vid tio och ska tatuera halv fyra också.. ingen lust, men jag lär väl! Ska tatuera imorgon också, sen får det vara bra för den här veckan. Jag får så ont i ryggen! Lite massage tack.

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test