Ditt innehåll här

28 maj 2010


Fredag!
Solen skiner! Sken! Det är alltid ett stort moln över Grängesberg! Förstår inte. Förhoppningsvis försvinner det snart så man kan sätta sig i solen en stund och försöka få lite färg.
Min bikini har kommit nu, den ligger och väntar på mig på Ica. Jag tror jag lär ta en promenad ner, jag kan nog inte vänta tills vi ska åka till stan vid fyra. Jag är allt för nyfiken! :)
Jag tror jag ska ta och storhandla idag, vi ska åka med pappa in till Systemet när han slutat och då skulle jag ju kunna hoppa av vid MM.. ja, så får det bli!

Denna fredag blir lugn. Imorgon är det partaj hemma hos kusin Maria, det ser jag fram emot. Ska inhandla lite alkohol till nästa helg, åhh.. då är det den 4:e :) på lördagen är det drakbåten i Smedjebacken men jag vet inte om jag ska följa med Fredrik. Känner inte för att träffa alla gamla "vänner" där. Dom har inte varit här på ett år (jo, två st)  inte ens hälsat på en snabbis, så varför ska jag dit? Jag kan följa med om vi får med oss några vänner härifrån OCH att jag kommer hem på kvällen. Natten.
Det visar sig!

Nej, jag lär fan gå ner till Ica nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Följ med till vansbro iställe :P

2010-05-28 @ 15:24:58
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test