Ditt innehåll här

3 maj 2010

Jaha om man ska ta och skriva en liten uppdatering om helgen nu då... eller det får bli mest bilder, är fortfarande lite för seg för att skriva massor :P

Var ju på inflyttningsfest hos Erik och Desiré i fredags, mycket trevligt var det, jag hade skitkul :) massa dricka, tjål, grillat, kast med stövel haha, dans.. Jag och Fredrik var hemma halv sju på morgonen.. sov fyra timmar den natten.. morgonen.











Lördagen...
åkte ner och åt pizza på stopet med Fredrik, Erik, Dess, Johan och Leif, efter det åkte vi med dom hem och kikade på film, Hostel. Kom fram till att vi skulle festa även denna dag. Jag och Fredrik åkte hem.. och nån timme senare kom resten. Pappa kom även han :) Johan fick sig en tatuering... och mycket senare åkte vi ner till futten, det var knappt en människa där. När dom stängde åkte vi efter många om och men med hem till Erik på efterfest.. både Fredrik och Erik somnade efter ett tag, haha :) kommer inte riktigt ihåg vad klockan var när jag la mig men vaknade iaf kl sju, väckte karln och så cyklade vi hem till våra bebisar :)



det var det jag orkade skriva nu. pusspuss

Kommentarer

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test