Ditt innehåll här

4 maj 2010

Jag håller på och städar här hemma, har precis dammat klart så nu är det bara golven kvar, skönt! Kom just på att det är maj.. men det känns det inte som. För ett år sedan, den sista april flyttade vi hit så nu har vi bott här i över ett år och fan vad tiden har gått fort! Helt sjukt... får hoppas maj och juni kommer gå lika fort så vi får flytta in i huset någongång! Jag längtar så.. och så vill jag ha våran inflyttningsfest nu nu nu, har redan lite planeringar :)
Milton har varit duktig idag och tagit in två döda möss, han är snäll som kommer hem med mat. haha. Imorgon kl tio ska jag tatuera en Marie, sen ska jag tatuera två st på torsdag också. Det har blivit massa tatueringar nu vilket är skitbra, man blir bara bättre och bättre :) Jag måste få alla mina klara snart också.. har några halvklara. Det blir lätt så när man har egen tatueringsmaskin.. att man bara vill ha nytt hela tiden.
Tänkte att jag skulle vara lite social imorgon, tror Jessica kommer och vi ska rita upp hennes nästa tatuering och
Anna Anus, kan jag komma och hälsa på en sväng imorgon? :) Var ett tag sen nu :/ (i have a secret to tell)

Jaja det blev ett liten blandat inlägg.. nu ska jag dammsuga och torka golv!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det kan du göra :) Åhhh jag hatar hemligheter för jag blir ju sååå nyfiken :D

2010-05-04 @ 16:02:12
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Ja jag vet :( Det blir till Nora igen..

2010-05-04 @ 16:12:03
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: ja det blir nog bra :) men lite trök är det ju men då har micke nog körkort så då kommer man ju upp oftare och hälsar på =)



Mmmm fyfan jag håller på att dö av nyfikenhet nu :P

2010-05-04 @ 16:36:37
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Anna

ja körkortet får han nog nu i mitten på maj :)

Ja det ska vi absolut göra :)

2010-05-04 @ 19:16:56
URL: http://annaalfredeen.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test