Ditt innehåll här

...

Jag har tråååkigt. Sitter och väntar på Fredrik, han åkte med Erik till Örebro för att kolla på en bil eller något för ett bra tag sen.
Var iallafall och kollade på familjen Östlund/Strand's lägenhet och den var mysig och fräsch :) och den låg bra också.. det blir nog bra! Efter Kyrkbacken åkte vi upp till pappa en snabbis och hämtade en nyckel hem hit, smart att Fredrik tog med sig nycklarna.. men tur att pappa har en reserv annars hade jag blivit tokig! ;) Just nu sitter jag och kollar på tv men det är verkligen bara skit hela kvällen. Men jag överlever nog!

Kommentarer
Postat av: Jessica

De är ju en massa bra på tv hela kvällen :D

2010-05-11 @ 21:38:22

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test