Ditt innehåll här

Helgen

Bloggtorka... nej, ingen ork att blogga helt enkelt. Helgen blev som jag sa, tro det eller ej, den blev lugn! För min del iallafall. I fredags blev det bara tvkollande och mys och igår åkte jag, Fredrik och Jessica en sväng till Kupolen. Det blev en riktigt rolig liten tripp, men vi har ju alltid så kul tillsammans :D ♥
Jag hittade tillslut lite kläder, men fan, det fanns inte mycket snyggt nu..



Linnet prövade jag inte och det sitter sjukt konstigt, jag måste försöka sy in det på något vis. Jag älskar skjortan och det röda linnet, jag tänkte ha det på mig på lördag :) och så det där snygga halsbandet med ankare. Jag köpte även lera, sån där man har i ungnen så det stelnar, jag har nämligen gjort töjgrejer till öronen! Lika bra att töja dom igen för det ser ju förjävligt ut nu..
När vi åkte så stannade vi på MM och köpte lite färdkost, åh det kändes som vi skulle på semester!



Igårkväll åkte Fredrik hem till Widde som fyllde år och jag gick hem till pappa en sväng, senare gick vi ner till Marie och Stefan men jag blev inte långvarig. Tre öl drack jag, go me! Sen gick jag hem, lade mig på soffan och åt chips i min ensamhet.
Nu sitter jag i soffan igen och glor på tv, funderar om jag ska hoppa in i duschen, har inte duschat på X antal dagar. Mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör lite töjgrejer åt mig också, jag har tappat bort allt :(

/Erik

2010-05-16 @ 17:17:02
Postat av: eve

Det kan jag fixa, eller så får du komma hit och göra egna :)

2010-05-16 @ 18:37:45
URL: http://einina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, vi kan väl pyssla ihop något sen!

2010-05-16 @ 19:05:31
Postat av: eve

låter bra det!

2010-05-16 @ 21:26:08
URL: http://einina.blogg.se/

Whatever you want!

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

You tell me:

Trackback
Test